Soubory cookies nám pomáhají poskytovat, chránit a zlepšovat naše služby. Pokud budete náš web používat i nadále, vyjádříte tím svůj souhlas s našimi zásadami týkajícími se souborů cookies. Způsob zpracování cookies můžete změnit v nastaveních internetového prohlížeče.

OK HOLDING mění vizuální tvář

Po několika měsících intenzivních příprav si Vám dnes dovolujeme představit novou vizuální identitu uskupení OK HOLDING i všech jeho členských firem.

Tvůrci nového vizuálu stáli před nesnadným úkolem: žádný decentní facelift, ale zcela nově definovat logo jak samotného OK HOLDING, tak i jeho členských firem. A to tak, aby odpovídalo dnešní vizuální komunikaci, podporovalo sílu a jedinečnost uskupení, propojovalo i sjednocovalo všechny členské firmy.
Autorem nové vizuální identity OK HOLDING je Tobiáš Grolich a TWENTYFOURSEVEN Promotions (více se o genezi log dozvíte v OK HOLDING BULLETINU 3/2022, který právě dnes vychází).
Nová podoba loga i vizuálního stylu splňuje přesně naše požadavky. Díky jednotícímu grafickému symbolu, vycházejícímu z písmene “O”, zobrazují jednotlivá loga propojenost a synergii celého uskupení, což ještě podtrhuje identické barevné pojetí, jehož základní barvou je British racing green, a citlivá volba písma, doplňující grafický symbol.
Věříme, že se Vám nová vizuální podoba bude líbit!

schéma